Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Kasper 01.11.2025 Skriv svar | Re: Gribb? Du kan være 2 som jeg bruker så den som starter skal ha 3 kort på handen og den som ikke starter skal ha 2 kort så er det om å samle stikk for eksempel vis du har 2-3-4 dronninger har du et stikk vis du har for eksempel 2 dronninger som stikk så kan den andre spilleren vis han har dronning kan han stjele den andre sine stikk til slutt teller dere poeng: poeng: 1-9 5p 10-konge 10p / E 15p |
Andre forslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Gribb? | Christopher 04.07.2009 | Kasper 01.11.2025 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com








